středa 3. ledna 2018

Ježíšek mi žádnou kupičku knih nepřinesl, jelikož ví, že knihy už nemám kam dávat.
A já věděla, že ví, tudíž jsem se na svátky předzásobila v knihovně.
Zároveň ale Ježíšek správně tušil, 
že na knížku s ilustracemi Andrey Tachezy si najdu místo vždycky.
I na takhle velikou...
A tak osobní... 

Cihlovou sukni taky přinesl Ježíšek. Na míru (ne na Míru!) mi ji ušil pan Zdeno.

Více fotek Domu číslo 226 u Pondělíčka tu.

9 komentářů:

  1. A manželia nie sú rozhádaní:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. And, já děkuju. Že jsem takhle mohla na návštěvu. A zase jsem si dojetím poplakala. Jak u Maryčky... ♥

      Vymazat
    2. Já si taky nakonec poplakala. Říkala jsem Janě, ať mi tohle nedělá. A to jsem zdaleka netušila co mna čeká :-(

      Vymazat
    3. Já vim :(( Dyk jsem se proto bála do knížky začíst. Šla jsem na ni pomalu a myslela na tě..

      Vymazat