neděle 14. srpna 2016

Na dovolenou jsme si vybrali snad nejstudenější tejden z celýho léta.
Včera jsme dorazili domů a už je zase hezky;).

Přivezli jsme si spoustu teplýho (narychlo koupenýho) oblečení
 z turnovských sekáčů a Vincek střevní chřipku..




6 komentářů:

  1. Máš sympatického muže a tobě to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, dík moc. Sympatický muž mě překvapil, když mě docela sympaticky vyfotil..

      Vymazat
  2. Aha, už je mi jasné, jak víš, na kterém pokoji jsme byli! :) To je gól!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, my tam jezdíme od ÚHÚLu každý léto a když jsem se teď psala do knihy hostů a viděla tě tam.. bylo to fakt překvápko!:)))

      Vymazat
    2. To je fakt vtipný :) A vůbec se nedivím, že jezdíte každý rok, chtěli jsme toho tolik stihnout a nedalo se. Tak se chystáme brzy zas. Ale příští rok prý na Šumavu. Se stejnou "cestovkou" :))

      Vymazat
    3. Jó, na Gerlovce jsem byla naposledy jako dítě, kluci tam teď jezdí s babičkou a dědou. A na Červeným kohoutu jste byli? To je legrace, třeba se někdy potkáme, když máme stejnou ,,cestovku":))

      Vymazat