neděle 25. října 2015

 
 
Moje nová závislost.. Instagram.
(uff..)

11 komentářů:

  1. A Natálka řekla,že už jsem poslední,kdo ho nemá.Tak ti přeju hezké chvilky s Instagramem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichí, holky.. :)). Tak šup sem! Teda tam, na Instagram!;)

      Vymazat
    2. Když já mám úplně hloupoučký telefoun. :-)

      Vymazat
    3. Moje drahá sestra říká,že umím používat jenom telefony vyrobené do r.2000.Jednou se sejdeme,třeba i na Instagramu,že jo?

      Vymazat
  2. Nedalo si nevšimnout:))). Už jsem "srdcovala".

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo! Jde to teda i bez toho mobilu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, podědila jsem po Prokopovi telefon, chytřejší než ten můj dosavadní muzejní typ a tak jsem se hned přihlásila (resp. Prokop mě přihlásil;). Naštěstí jsem si pak vygůglila, že je možný tam vkládat i fotky z počítače (pomocí programu Gramblr) a fakt to funguje:)) Vlastně jsem se mohla přihlásit už dřív, půjčit si mobil jenom na založení profilu a pak už jet z počítače..;)

      Vymazat