čtvrtek 26. března 2015

 
 
 
 
 Vpodvečír..
 
Skleník od Antonietty prozatím obývá Vinckův školní výtvor..
A konečně už jsem natřela ten stůl. Na středněšedo;).
 
Jizvu na čele mi udělal Google. Nevím proč. Asi že ho otravuju takhle v noci. Tak radši dobrou..:)


7 komentářů:

  1. Mě ty Tvoje fotky tak strašně moc bavěj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, mě bavěj Tvoje:) A jde na mě nějaká fotokrize (říct ,,tvůrčí" krize je moc přehnaný;), tak moc dík!

      Vymazat
  2. pri takom stole prave sedim :) len ten nater z neho naozaj spravil celom iny stol. Sklennicek je nadherny, celkovo sa mi velmi paci, ako narabas s nabytkami a dekoraciami, ze to co vysledku nevyzera ako kazdy druhy interier, co teraz leti, ale je to uplne Tvojske.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten skleník nemá chybu, ale ten váš mega kaktus ten je top!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mega kaktus je chloubou tatínka Míry (snad to nezní dvojsmyslně;).

      Vymazat