středa 9. července 2014












Kdo chce kempovat s námi, nechť dorazí!
Ještě se nám na zahradu pár stanů vejde:)
 
(Vyrážíte někdo v úterý do Baobabu?)

5 komentářů:

  1. Tak jo,teda jestli najdu spacák.
    Stanování mě baví jeden den,pak mě začnou bolet záda a nudím se.Což u vás ale asi nehrozí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teda nenudím, ale záda mě bolej strašně. :-)

      Vymazat
    2. Musíme koupit pořádnou karimatku v tom Armatexu nebo jak se to jmenuje:) Nudit se nebudem, to je jasnačka!

      Vymazat
  2. pomyslně se přidáváme s naším mini oranžovým stanem!(žel nás teď čeká pět dní orlíku a pak už jen dva měsíce noční noční noční na pracovní i domácké frontě...máte to krásný!a vyhrát jezevce bych taky chtěla!a odkud je ten supr podsedák?a krásně vám to ladí laydy nehet:)(dík za upozornění na baobab, snad se tam někdy za léto dohrabu!)

    a prosímtě kdyžtak mi řekni:už mlč, jseš tu furt a pořád do všeho kecáš!a já budu tiše obdivovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenene, buď tu a kecej!!:) Užijte si Orlík! (Podsedák koupen kdysi v Normě:)

      Vymazat