sobota 26. dubna 2014








Ráno na Homolce.
Le matin a l´hopital. Vue du balcon ou je fume en cachette..
 

12 komentářů:

  1. Hurá! Vítej zpátky z márnice! ;-)
    A fotky skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahój! No jó, jsem v takový lehký eufórii, že se mi podařilo se z márnice vrátit:)

      Vymazat
  2. tak vidíš:)to je dobře!krásný fotky!jen dál:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový nervy předtím a pak to byla rychlovka i docela legrace (když jsem se jim nevešla na operační stůl);)

      Vymazat
  3. Parádní fotky a díky za UJD, už jsem dlouho neslyšela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, taky mám ráda hudbu u tebe na blogu. Depešáky jsem teda nikdy neposlouchala, ale ti Plastici - jo!:)

      Vymazat
  4. Zásadní je,že jsi živá...Jinak Homolka pro mě byla vždycky jenom bludiště,ale tebe, jak se zdá, zavřeli někam na střechu.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdano, až se odhodláš - cévní je šestý patro! A odhodlej se, jo?;)

      Vymazat