neděle 2. února 2014












Můj DRUHÝ.
Syn a košík.
Na třetím se pracuje. Košíku..
 

11 komentářů:

  1. Ale kde teď v zimě najdete frňákovník?!

    OdpovědětVymazat
  2. Cyrano :-) Košíky parádní. A ty Trnkovy kostky taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem koupila velrybí plakát, ale zatím ho nepověsila. To budou nervy, aby visel rovně!;)

      Vymazat
    2. kde plakát?prosím:)máme doma jen malinkej pohled,kluci na louce ze zahrady...z knižního veletrhu...

      Vymazat
    3. Já ho koupila u nás v knihkupectví:) Mají tam různé plakáty ze Zahrady. Vlastně ty samé obrázky, jako jsou na kostkách. Zeptám se, odkud je objednávají!

      Vymazat
  3. Kostky! Jdu hledat, ty strašně potřebujeme! a košíky, u nás se dnes háčkovala šálka pro medvěda, tedy chtěla jsem Klárku naučit háčkovat aspoň řetízek, nakonec zjistila, že to jde líp bez háčku a já byla nucena lovit v paměti, jak se to asi dělá, nejprve se šálka začala podezřele zužovat, pak jsem na to přišla a konec jsem zase udělala zůžený, jako, že to je schválně, aby se to méďovi líp zavazovalo, ale prokoukla mě, vyprávěla tatínkovi, nejdřív se to mamince nepovedlo a pak to udělala schválně, jako že na zavazování, okukuju košíky, je to úžasně meditativní činnost, že by měl méďa postel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to zužování si pamatuju! To bylo legrace zezačátku.. Ale meditativní to je, to jo.. Teď budu meditovat nad šálou, teda né pro medvěda, ale pro sebe. A košíčky jsou rychlovka, řekla bych, že medvěd postel potřebuje!:) Tak vám s Klárkou držím palce!

      Vymazat
  4. ty kostky si přeju od listopadu k narozeninám:)a jsem blázen!a ty košíčky jsou moc hezký barevný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kostky jsem koupila jakože Vinckovi za vysvědčení, ale vlastně jsem si je koupila pro sebe:) A paní v knihkupectví říkala, že si je o Vánocích kupovali dospělí z nostalgie..

      Vymazat
    2. Já čtu tu knížku skoro každý rok:)a když rušili videopůjčovnu, koupila jsem vedle švankmajera a slavíka a růže taky zahradu, to je krása...to musím na půdě z krabice vyhrabat a pustit tomu našemu pohádkomilovi! (vedou u něj Mumini a Pane, pojďte si hrát, Na půdě, aneb kdo má dnes narozeniny?(hlavně díky lístkové mašině:)) a pak Jen počkej, zajíci:))

      a jsem myslím přesně ten sentimentální typ!(a beznadějně vyhlížím alespoň den dětí, když ještě nemáme to vysvědčení:))

      Vymazat