neděle 5. ledna 2014














Po svátcích..
Apres les fetes..
(Ať zítra nezaspíte školu!:)
 

8 komentářů:

  1. Dášo, ty s tím foťákem úplně kouzlíš!

    OdpovědětVymazat
  2. A hele, Dáša se pustila do koleček a nějaké barevné dílky na bílém poli se jí skrývají v koutku fotografie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, o barevných dílcích mi ani nemluv:) Měly být všechny stejně velké - začala jsem řetízkem se stejným počtem ok, jako je mi let, aby se mi to dobře pamatovalo. Jenomže u druhého dílku už jsem nevěděla, jestli je to přesný počet nebo jestli jsem to zaokrouhlila na desítky! Nakonec jsou jakžtakž stejné dva a dva díly. Ještě dno (to teprv bude!) a vznikne z toho neforemná krabice:)

      Vymazat
    2. Myslím oranžové dílky na čtvrté fotce, co tedy moc vidět nejsou:) Ty barevné dílky na bílém poli je háčkovaná deka, dílo mé sestřenice (nafotím víc:)..

      Vymazat
    3. Myslela jsem ty neoranžové :-) Ale ta oranžová krabice bude dobrá! Stejně se vyboulí podle toho, co v ní bude, aspoň moje to tak dělá :-)

      Vymazat
  3. A taky trénuješ na stroji,vidím hradby,nebo je to EKG?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím používám šicí stroj jen k měření EKG:)

      Vymazat