pátek 30. srpna 2013





Děti včera lezly s dědou po skalách.
Já dnes vylezla z postele jen s pomocí prášku na uklidnění.
Malinko se z toho blížícího se podzimu hroutím. Ale bude to dobrý. Snad;).
L´automne s´approche. Ma dépression aussi.
Pourqoui l´été ne peut durer toute l´année?

8 komentářů:

  1. Jasně, že to bude dobrý! Snad ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda! Snad určitě!:)

      Vymazat
    2. No, na mě to teda dneska taky dolehlo... A to se ještě musím před holkama tvářit, jako že chápu, že nové paní učitelky jsou důvod k pocitu nejistoty, ale že URČITĚ budou moc hodné a všechno půjde dobře. A přitom i ve mně je malá dušička. A netěším se teda vůbec... :-( A chci prázdniny!

      Vymazat
    3. Klárko, nebój! Kluci mají oba taky nový učitelky, uklidňuju se tím, když si představím, jaké nervy mají dneska ty paní učitelky. Uf, nechtěla bych být učitelkou, která zítra nastoupí před novou třídu prvňáčků a jejich rodičů.. Budu na vás myslet, až ráno poklušeme. Indiánky to zvládnou!

      Vymazat
  2. Zdravím do ještě prázdninové České republiky a poslušně poprosím o zaslání nějakého toho prášku na uklidnění -- docela bych ho též potřebovala. Ať mátě vydařený začátek školního roku, bez příliš těch uspěchaných ranních výběžek do školy! Nám ten blázinec začíná v úterý, v pondělí se tu slaví (dost pozdě teda) první máj/svátek práce. :) dobrou z Kanady, Ellen p.s. krásné fotky! Takový výšlap stojí za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellen, zdravím do Kanady, přeju, ať ten blázinec taky zvládnete! Kdyby bylo nejhůř, prášek posílám!:) A o tom prvním máji v září jsem netušila, to si musím vygooglit!

      Vymazat
  3. Držim pěsti, u nás obdobně.... Ale pozitivní je, že se z té postele vůbec vyleze, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, původně jsem měla v plánu z postele nevylézt, ale volali mi z práce, že mě potřebují a tak jsem ke svému vlastnímu údivu z postele vylezla.. Taky Ti držím palce, ať je zase fajn! Což ono bude, to je jasnačka!

      Vymazat